donderdag 3 mei 2012

Bloesem en veldbloemen

Ik heb het lentegevoel te pakken hoor!
Na de eendjes die ik eerder voorbij zag komen, liep ik nu tegen een prachtig uitbundig bloeiende kersenboom aan, en tussen de veldbloemen door. 


Ik krijg zin om te picknicken, in een tent te slapen, te wandelen door het bos, en de zeelucht te ruiken.
Zin in het buitenleven, een Belgisch biertje met kaasplankje op het terras, op blote voeten in het gras, haken in bikini, dutjes in de zon, de BBQ op ons kleine dakterrasje, pootjebaden in de Lek, de lucht van zonnebrand en de eerste witte streepjes over bruine schouders ontdekken...
Zin in de zomer!

Vergeet niet mee te doen met mijn retro boekjes en stofjes give away!
6 mei trek ik twee winnaars!



 
I am enjoying spring to the fullest, and start dreaming of a hot summer!
I want to go picknick, smell the sea, walk bearfoot, nap in the sun, BBQ, the smell of sunscreen, white marks on brown shoulders... 
So looking forward to summer!

Don't forget to enter my retro books and fabric give away!
I will pick two winners on may 6th

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!