zondag 25 maart 2012

Misschien... houden van!


Misschien komt het door de tortelduifjes, die in de perenboom van de buren zachtjes koerend knuffelen...
Misschien is het de zon op het gouden haar van de Snoezepoes... Misschien is het doordat de zon zo mooi in mijn thee schijnt... Misschien is het het luie weekend-gevoel...

Misschien heb ik al een zonnesteek, omdat ik lag te staren naar de wolken...

Misschien komt het door de eerste madeliefjes in het gras...

Misschien is het dat frisse groen dat opeens overal de kop op steekt...

Hoe het ook komt, ik hou zo van de lente! 
(plaatjes verzameld op Pinterest, daar vind je de bronnen)



I don't know why, but I love spring sooo much!
(pictures are found at  Pinterest, go there for sources)

4 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van de lente! Mooie plaatjes om bij weg te dromen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a totally awesome collection! Makes me want to grab my camera and run outside to see if I can find any nature love!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd het idee dat ik de hele wereld aan kan, als de lente begint! Wat een leuke foto's heb je verzameld. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de lente is er en wat mij betreft de zomer ook al bijna!!
    (en ik <3 ook Pinterest ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!