zondag 11 december 2011

Op het randje

Te midden van de kerstmarkt-stress van drogende kerststerretjes, draadjes die nog even weggewerkt moesten worden, de aankleding van de kraam die nog eens kritisch bekeken werd en alle sieraden die op een label moesten, maakte ik, op het randje, ook nog een paar slofjes af.
Tussendoor moest ik namelijk voor een controle even langs mijn arts, en in de wachtkamer lag geen leuk tijdschrift, maar moest ik wel even wachten.
Thuis vond ik ze wel erg wil, en werden ze dus voorzien van een schattig, gekleurd randje en vintage bloemknoopje.


Ze zijn niet verkocht, maar wel heel veel bekeken, juist vanwege dat randje!
En ik ben stiekem blij dat ze nog even mee naar huis mochten.
Ollie werd verkocht, en dat viel me een beetje zwaar, want Ollie en ik, wij zijn gewoon heel blij met elkaar. Gelukkig gaan de nieuwe vrienden heel goed voor hem zorgen! Ik ga binnenkort weer eens nieuwe amigurumi-vrienden maken!



Just before the christmasfair, I added these little babyshoes to the collection. When they where done, I just thought they were too white, and added the colorful edge and vintage buttons.
They weren't sold, but did get some attention because of that edge.
Ollie was sold, and I was a little sad for saying goodbye. It's about time I made some new amigurumi-friends!

10 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Heel mooi!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker ontzettend schattig!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar dagen geleden werd ik volger van je blog en blijk je dus - achteraf bekeken (herkende de foto net) - gisteren op de kerstmarkt gezien te hebben! Ik heb de spullen in je kraam staan bewonderen en ook de leuke lijst met kippengaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They are lovely :o)
    Hope you have a nice sunday!
    :o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. plaatjes zijn het, zo met dat randje! ik zeg zomers jurkje met een kantje, blozende baby & klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, is de Beerlala goed aangekomen eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That edging just makes the shoes so colourful and cheery. love them xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke slofjes zeg, dat knoopje maakt het helemaal af!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn de slofjes schattig!! Juist door dat randje!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!