dinsdag 15 november 2011

Pinspiratie #2, warmte

De reactie op mijn vorige pinspiratie was dat veel mensen zich er niet aan drufden te wagen, en ik snap dat, het is verslavend! Maar mevrouw Snoeshaan is de beroerdste niet, die neemt gewoon, geheel belangenloos en speciaal voor jullie bloglezers, een hardnekkige verslaving. Willens en wetens. En laat jullie daar regelmatig van meegenieten, maar dan op veilige afstand!

Met de dalende temperaturen is een beetje warmte, liefde en gezelligheid best welkom, dus zet de thermostaat een graadje hoger, kruip onder een deken of tegen je lief, drink iets warms en geniet van deze plaatjes!
Onder elke afbeelding staat een klikbare link naar de bron.













warme voeten (deze ga ik maken!)



The respons to my previous Pinspiratie-post was that many of you did not dare to start pinning. I understand that, it's quite addictive! But mrs. Snoeshaan is sacrificing, especially for you blog readers, and takes a bad addiction. Knowingly. And let you guys and girls enjoy it regularly, but you can keep a safe distance!


With temperatures dropping, a bit of warmth, friendliness and love is most welcome, so set the thermostat a bit higher, crawl under a blanket or against your love, have a nice warm drink and enjoy these pictures!
Under every pic is a link to it's source.

6 opmerkingen:

  1. Dringend de liefdevolle poezenfoto aan onze twee eens laten zien. Ze zien mekaar weer liever van ver dan dichtbij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ! Dank je dat jij dit voor ons wilt doen !!!
    Die gehaakte sloffen zijn geweldig by the way...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaaaa die drakensloffen zijn super :-)
    groet astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die poezenfoto is fantastisch (de ijssterren ook). Knap dat je die allemaal weet te vinden op het net en elders
    PS: de foto's van mijn tweede varkentje staan inmiddels op mijn pc, ze komen er langzaamaan aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me er toch ook aan gewaagd. Maar ik geniet toch even mee!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave Sloffen!!♥


    Mooie foto :)
    Goed Weekend....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!