vrijdag 2 september 2011

Klaar!

Vast een sneakpeak van de lange slinger met twaalf vlaggetjes!
Ik ben er heel blij mee, maar ik ben nog niet zo blij met de foto's die ik gemaakt heb.
Dus morgen, bij daglicht, meer!

Hebben jullie een suggestie hoe deze slinger moet heten, dan hoor ik het graag!


A little sneakpeak of the garland with twelve little flags!
I am very happy with it, but I'm not so happy with the pictures I've made so far. Therefor tomorrow, in daylight, more!

If you have a great idea how to name the garland, I'd love to hear it!

3 opmerkingen:

  1. Ohhh die foto's binnen maken wil wat, het blijft tobben, volgens mij heeft iedereen hier wel problemen mee (ook met de betere camera's :-(()
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat morgen.
    Zonnige vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!