zondag 19 juni 2011

Mutsje

Ik maak mutsjes in de zomer.
Hoewel het regent dat het giet, is het toch veel te warm om mutsen te dragen, maar we moeten natuurlijk wel een voorraadje hebben als we komende winter een kerstmarkt willen doen! Dus ik ben maar vast begonnen, en het is misschien heel erg out-season, maar dat maakt het geen minder fijn klusje!

Jullie hebben haar voeten hier kunnen bewonderen, en het is vandaag tijd om jullie kennis te laten maken met het snoezige gezichtje van Grote pop Lizzy, want ze fungeert weer als model, en dat doet ze goed als je het mij vraagt!




Als dat geen goed gemutst dametje is!
Ik ben blij met deze ietwat pluizige, schattige muts, en ben van plan deze zomer veel meer mutsjes te maken.
En ik wil natuurlijk een leuk patroontje maken om met jullie te delen, dat duurt nog wel eventjes want het moet een goed patroon zijn, en het goede moment, want er zijn vast niet veel mensen die nu zin hebben om te mutsen!

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig mutsje en wat is Lizzy prachtig!
    Succes en plezier met de mutsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi mutsje. Lizzy is zo te zien een dankbaar model. Mutsweer of niet, geniet van het maken ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat zo'n pop van ongeveer een meter groot?
    Ik had haar met bruin haar!

    De mijne heeft alleen niet zo'n leuk mutsje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via via kwam ik op je blog.
    Ik vind het mutsje heel schattig. Op het hoofdje van de pop vind ik het nog liever.
    Ik kan niet haken, dus ik vind al je leuke haakwerkje erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou niet te lang wachten met het maken van een beschrijving. Want we moeten natuurlijk wel tijd hebben om hem voor de winter af te krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!