zaterdag 25 juni 2011

Armbandjes give away!

Al een tijdje verzamel ik mooie (vintage) knopen, kralen en lintjes.
Ik gebruik er soms een paar om mijn (POPPETJE)s te pimpen en heb in de planning ze aan slofjes te zetten, maar de collectie groeit en groeit maar doordat ik ze simpelweg niet zoveel gebruik als ik ze koop. En het is leuk om naar te kijken, maar eigenlijk ook zonde om er niks mee te doen...
Dus maakte ik armbandjes met kralen en knopen!



Een tijdje terug beloofde ik jullie een give away, maar ik moet met het schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik daar nog niet echt werk van heb gemaakt, mijn naaimachine en ik hebben ruzie gekregen en we hebben het nog niet goed gemaakt...
Ik heb eerst iets goed te maken met jullie, én iets te vieren, want inmiddels heeft deze blog meer dan honderd volgers, en dat vind ik wel heel bijzonder! Tijd voor een bedankje dus, en hoe doe je dat beter dan door een kadootje weg te geven?

Ik geef daarom twee van de vijf armbandjes weg!

Laten we ze voor de duidelijkheid nummeren:
1 = de bovenste met  vintage pastelknopen en witte (nep)parels,
2 = blauw-paars met een grote glazen kraal waar gele strepen op staan,
3 = zachtoranje-hout-goudkleurige mix met vintagekralen en een vintageknoop,
4 = wit-roze-zilverkleurige mix met een chineese porceleinkraal poesje,
5 = geel-oranje-rood met vintageknopen en beschilderde kralen.

Laat in een reactie weten welk armbandje je het liefst wilt hebben en je maakt kans deze te winnen.
Ik vind het leuk als je me volgt, en heel aardig als je een linkje op je blog plaatst, maar het hoeft niet.
Volgers hebben wel een extra kans.
Zondag 10 juli trek ik twee winnaars!

15 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke give-away en wat moeilijk om te kiezen. leuk voor mijn dochter die is gek op kralenfreubels. ik heb geen voorkeur, maar wil graag meedoen, dus als ik win laat ik me graag verrassen. hoewel die oranje wel erg fris en zomers is. haha,
    erg leuk allemaal.

    groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee met zo'n leuke give-away.
    Ik vind nr 2 en nr 3 heel erg leuk.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met meer dan 100 volgers.
    En ik geef anderen graag een kans om te winnen, maar hoef zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee!
    Ik lees altijd graag je blog.
    Ik vind vooral nummer 2 en 3 mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met al meer dan 100 volgers, graag doe ik mee aan je give away en ga voor armband nr. 2 of 3.
    Groetjes en fijne dag, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke knopen! Helaas kan ik nooit zoveel leuke knopen bij onze kringloopwinkel vinden. Ik vind nr 1 met de (nep)parels erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Annemaries breiblog ontdek ik net je blog, wat superleuk! Ben meteen volger geworden en ik doe graag mee met je give-away. Nummertje 4 vinden de dametjes hier het mooist denk ik!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke give away. ik heb ook via een ander blog dit leuke blog ontdekt.
    wat een heerlijke snoezepoes hebben jullie. lijk wel een beetje op onze ene poezebeest.
    mocht ik in de prijzen vallen dan vind ik
    nummer 5 van de armbandjes is erg vrolijk.
    succes met je leuke blog.
    mvg Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een lieve bandjes zeg! Hihi, ik snap dat als je zoiets hebt, je het gelijk wil posten en niet wil wachten op beter licht (ik heb dat ook altijd, hahaha). 2 en 5 vind ik persoonlijk de allerleukste (als ik dan moet kiezen, kies ik 2). Maar laten we maar eerlijk zijn, ze zijn allevijf helemaal supergeweldig :-D Veel plezier nog met de give-away! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga weer een poging wagen een bericht achter te laten, af en toe echt een crime, dan wil het gewoon NIET lukken, ggrr! Vind je armbandjes erg leuk en origineel, met knopen! Heb zelf laatst ook een paar leuke gevonden op de rommelmarkt. De blauwe is mijn favoriet! Fijne avond nog!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk! Ik doe mee voor nr. 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh leuk!!
    Ik wil graag een poging doen om nr. 3 te winnen! Heel mooi werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind nummer 3 wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was je blog al een hele tijd geleden gevonden, maar heb hem net herontdekt via Annemaries breiblog. Ben meteen volger geworden en ik doe graag mee voor nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee, nee, nee... ik ben te laat. Snik. Zacht oranje houtkleurig etc. was super geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!