maandag 28 maart 2011

brievenbusgeluk

Thuisgekomen van een heerlijk weekend Ameland vond ik een prachtig pakketje in de brievenbus! Voordat ik naar het Noorden vertrok, won ik de give-away van Ingthings, en dat was al een feestje voordat ik het pakje uitgepakt had! Kijk maar eens hoe mooi dat ingepakt was:


Het eigenlijke produkt is een prachtig retro-kookschriftje van Holly Hobby. Ik ben in de jaren tachtig opgegroeid, en was fan van Holly Hobby. Ik ben dan ook heel erg blij met dit prachtige kadootje, en ook met het bijpassende kaartje, het mooie papiertje, de kraanvogels, het labeltje met een schattige uil, het schattige bloemenkaartje, het gehaakte hartje... Tjonge wat een genot, zeg!

Ingrid, ontzettend bedankt voor dit fantastische kadootje!
Ik ga er heel veel van genieten!

Morgen ga ik nóg een pakje halen, en ik weet bijna zeker dat het de Round Robin Envelop is. Meer brievenbusgeluk in het verschiet, dus! En zo is thuiskomen ook fijn.

Nu ga ik weer fijn met de Snoezepoes knuffelen, want die heb ik gemist, en de foto's van het afgelopen weekend nog eens goed bekijken. We hebben het echt heel fijn gehad in het zonnetje, op het strand en in de duinen. Wat is zo'n eiland toch heerlijk! Daarover later meer!

3 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!