woensdag 26 januari 2011

Willem

Hoewel ik druk was met de valentijnlijn van (POPPETJE) heb ik tussendoor Willem gemaakt. Mijn zus bestelde hem voor haar collega, en laat dat nou mijn oude kleuterjuf zijn!

Dan ga je dus direct aan de haak en laat je alle andere projecten even voor wat ze zijn, want juf Els is het type juf dat nooit vergeten wordt door 'haar' kinderen, ze is ontzettend lief en attent, en gek op eekhoorntjes.
Ik hoop dat ze ook gek wordt op Willem, en weet zeker dat Willem het heel erg naar zijn zin gaat hebben aan haar tas of sleutels.





4 opmerkingen:

  1. Achossie wat een scheetje, wat doe je dat toch leuk zeg!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de leuke reacties!
    Willem en ik moeten ervan blozen...

    Nog vier volgers erbij, en ik geef zo'n gehaakt (POPPETJE) weg!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!